onsdag 26. mai 2010

Vintage kort


Etter noen uker med en kraftig forkjølelse
har jeg funnet tilbake til kortene :)
***
Hadde så lyst til å lage et Vintage kort og slik ble det.
**
Bildet har jeg funnet på nett,
jeg har brukt rosa Bazzill basic,
papiret er fra Maja Design,
blomstene, perlene og borden rundt bildet er fra Storyteller,
den heklede borden har jeg kjøpt på Minnehjørnet,
og båndet fant jeg i restene mine.

Innsiden er enkelt pyntet med stempel fra KH design,
og plass til en personlig hilsen.
***
Jeg blir med på disse utfordringene :
***
***
Takk for at du kikket innom
og ønsker alle en flott kveld :o)


12 kommentarer:

Gry-Heidi sa...

Godt å se at du er tilbake igjen, vennen :o)
Kortet er jo aldeles nyyydelig! Lekkert med servietten og blondene, og rosene har en nydelige farge !

Klem :o)

Ingrid sa...

For et nydelig vintage kort! Kjempefint pyntet - og den lille sløyfen var så søt!
Takk for at du deltar hos scrappekammeret,
klem,
Ingrid

Yvonne sa...

Nydelig kort! Likte spesielt godt hvordan rosene gir kontrast til papir og motiv. Kjempeflott!
Tusen takk for at du deltar hos Scrappekammeret!
Klem, Yvonne

Nancy sa...

Hei på deg, og velkommen tilbake;O) Godt å se deg på beina igjen.
Rålekkert kort, vennen, skikkelig vakkert!!!
Snakkes snart.
Klemmer fra Nancy;O)

May-Bente sa...

Fantastisk nydelig, var kortet ditt!!!
Skjønne detaljer, herlig farge på rosene:)

Klem fra meg:))

Anonym sa...

Nydelig kort og fine duse farger:)
Fint du er bra igjen!
Klem T

Inger Harding sa...

Dette er sååå lekkert Kari!!!
Virkelig nydelig vintage kort!!

♥ klem, Inger

Linda S. L sa...

nydelig kort! lekkert med servietten bak :)
takk for at du deltar på vår utfordring hos scrappekammeret :)
klemmm fra Linda/linsal

Marianne-db sa...

Såå herlig vintage-kort! Lekkert lekkert!
Takk for at du deltar hos Stamptacular denne uka!

Guro sa...

For et nydelig vintagekort Kari! Veldig søtt på framsiden, blondene er kjempefine!
Og ordentlig flott på innsiden også :-D
Tusen takk for at du deltar hos Scrappekammeret.
Klem Guro

Gemma sa...

Lovely image and great card! Come back next week for more fun @ SSC!Hugs Gemma

Anette sa...

Et nydelig kort du har laget! Godt å lese at du er tilbake igjen etter forkjølelsen - vet hvordan det er, feberen har så vidt gitt seg her.
Takk for at du deltar hos Scrappekammeret!
Klem fra Anette ;)